Zachęcamy do kontaktu e-mail lub telefonicznego jeśli produkt nie spełnia waszych oczekiwań. To nic TRUDNEGO

Składanie reklamacji

(nie przewidujemy takiej sytuacji bo jesteśmy pewni jakości rzeczy, ale jeżeli jesteście tego bardzo pewni to zróbcie tak jak jest napisane niżej)

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu, lub paragonem, który był wysłany e-mailem lub był w paczce razem z zakupionym towarem.

3. Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
JTB Poland/ FITstore Egejska 17/102 02-764 Warszawa

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru.

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz koniecznie paragon lub fakturę.

Aby dokonać zwrotu należy odesłać towar wraz z wypełnionym formularzem

Kliknij, aby pobrać formularz -> formularz zwrotu (PDF)

PRZESYŁKI NALEŻY KIEROWAĆ TYLKO NA ADRES: Przeczytaj uważnie.

Przesyłkę należy wysłać IN POSTEM na adres:

Nicejska 2 Warszawa nr WAW85A jtbpoland@gmail.com 505-328-448 Joanna Santolak lub kurierem zachowując potwierdzenie nadania na Adres: Egejska 17/102 02-764 Warszawa. 

UWAGA!!!!Magazyn nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

Informujemy, że na podstawie Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 grudnia 2018 r. (Dz. U. z 2018 r. poz. 2519), prowadząc sprzedaż wyłącznie drogą wysyłkową sklep JTB POLAND jest zwolniony z obowiązku wysyłania paragonów fiskalnych razem z zamówieniami.
Dowód zakupu w postaci paragonu / faktury nie jest wymagany przy dokonywaniu zwrotu towaru. Jeśli chcesz FV wystarczy napisać w zamówieniu NIP i email. Przyjdzie drogą elektroniczną. Bądźmy łaskawi dla środowiska i siebie.

PAMIĘTAJCIE:

Tylko paragon lub faktura umożliwia uznanie zwrotu towaru lub reklamacji, lub e-mail.

Starajmy się wszystko załatwiać ELEKTRONICZNIE, jest to szybsze i dla każdej ze stron WYGODNIEJSZE. Ślicznie dziękujemy